Microsoft-ը միավորում է Windows-ը և Xbox-ը. Նոր ծրագրային հարթակ և ապագայի պլաններ

Microsoft-ը հրաժարվել է սեփական Xbox շարժական խաղային կոնսոլի մշակումից՝ կենտրոնանալով Windows-ի և Xbox-ի ինտեգրացիայով ունիվերսալ ծրագրային հարթակի ստեղծման վրա: Այս մասին հայտնում է The Verge-ը՝ վկայակոչելով ներքին աղբյուրներ: Ընկերությունն արդեն ներկայացրել է առաջին արդյունքները՝ Asus-ի հետ համատեղ ստեղծված ROG Xbox Ally և ROG Xbox Ally X սարքերը, և պատրաստում է հողը Xbox-ի հաջորդ սերնդի համար: Պատմում ենք, թե ինչպես է Microsoft-ը միավորում իր խաղային և համակարգչային էկոհամակարգերը, ինչ է դա նշանակում օգտատերերի համար և ինչ հեռանկարներ են սպասվում հարթակին:

Խաղային նոր հարթակ

Microsoft-ը վերաիմաստավորում է Xbox-ի հայեցակարգը՝ այն վերածելով ավանդական կոնսոլից Windows 11-ի վրա հիմնված ունիվերսալ խաղային էկոհամակարգի: Կարևոր քայլ է Xbox-ի լիաէկրան ինտերֆեյսի ներդրումը, որը միավորում է խաղերն ու հավելվածները տարբեր աղբյուրներից:

ROG Xbox Ally և Ally X: Asus-ի այս շարժական սարքերը, որոնք աշխատում են Windows 11-ով, հագեցած են հարմարեցված Xbox ինտերֆեյսով: Այն գործարկվում է անմիջապես միացնելուց հետո և ծառայում է որպես գործարկիչ՝
Microsoft Store-ի և Xbox Game Pass-ի խաղերի համար:
Steam-ի, Epic Games Store-ի և այլ հարթակների հավելվածների համար:
Ամպային խաղերի համար Xbox Cloud Gaming-ի կամ Remote Play-ի միջոցով:
Ինտերֆեյսի առանձնահատկություններ:
Game Bar: Կոմպակտ ռեժիմի բարելավված տարբերակ, որն աջակցում է Steam-ի խաղերի գործարկմանը և գրադարանի կառավարմանը:
Xbox Play Anywhere: Կոնսոլի վրա խաղ գնելը հասանելիություն է տալիս համակարգչային տարբերակին՝ ընդհանուր պահպանումներով և խաչաձև խաղով:
Շարժական սարքերի օպտիմիզացիա: Microsoft-ը մշակել է Steam Deck Verified-ին նման ծրագիր՝ նշելով շարժական սարքերի համար օպտիմիզացված խաղերը:
Microsoft-ի փաստաթղթեր: Ընկերության ներքին նյութերն անվանում են ROG Xbox Ally-ն «լիարժեք Xbox սարքեր»՝ ընդգծելով դրանց դերը էկոհամակարգում:
Նպատակ: Դարձնել Xbox հարթակը ունիվերսալ, որպեսզի օգտատերերը կարողանան խաղալ ցանկացած սարքի վրա՝ համակարգիչներից և շարժական սարքերից մինչև ապագա կոնսոլներ՝ միասնական ինտերֆեյսով և գրադարանով:

Շարժական կոնսոլից հրաժարվելը

The Verge-ի տվյալներով՝ Microsoft-ը սկզբում պլանավորում էր սեփական շարժական կոնսոլ, բայց նախագիծը չեղարկվել է: Պատճառները՝

SteamOS-ի հետ մրցակցություն: Steam Deck-ի հաջողությունը ցույց տվեց, որ Valve-ը տոն է տալիս շարժական սարքերի սեգմենտում: Microsoft-ը որոշեց չբաժանել ռեսուրսները Windows-ի և առանձին Xbox հարթակի միջև՝ խուսափելով երկուսում էլ թույլ լուծումներից:
Կենտրոնացում ծրագրերի վրա: Սարքավորումների նորույթների փոխարեն ընկերությունը ներդրումներ է կատարում ծրագրային հարթակում, որը կաշխատի գործընկերների սարքերում (Asus, Lenovo, MSI) և ապագա կոնսոլներում:
Համագործակցություն Asus-ի հետ: ROG Xbox Ally սարքերը դարձան «փորձնական նախագիծ», որը ցույց է տալիս, թե ինչպես կարող են Windows-ն ու Xbox-ը միասին աշխատել շարժական սարքերում:
Արդյունք: Microsoft-ը ուղղակիորեն չի մրցում Steam Deck-ի հետ, այլ առաջարկում է բաց հարթակ, որը կարող են օգտագործել երրորդ կողմի արտադրողները:

Windows-ի և Xbox-ի ինտեգրացիա

Microsoft-ը տարիներ շարունակ աշխատում է Xbox-ի և համակարգչի մերձեցման վրա, և նոր հարթակը այդ ջանքերի գագաթնակետն է: Հիմնական ուղղությունները՝

GameCore և Win32+GDK: Microsoft-ը խթանում է Win32-ը որպես մշակման հիմնական ձևաչափ՝ փոխարինելով հնացած UWP-ին: Սա հեշտացնում է խաղերի ստեղծումը Xbox-ի և համակարգչի համար՝ աջակցելով Xbox Live-ին (նվաճումներ, մուլտիպլեյեր, չաթ) և Game Pass-ին:
Միասնական գրադարան: Windows 11-ի Xbox հավելվածն այժմ ցուցադրում է Steam-ի և այլ գործարկիչների խաղեր: 2025 թվականի մարտին GDC-ում Microsoft-ը կբացահայտի Epic Games Store-ի և itch.io-ի ինտեգրացիայի պլանները:
Էմուլյացիա: Գրադարանները պահպանելու համար Microsoft-ը կարող է ստեղծել Xbox խաղերի էմուլյատոր համակարգչի համար, նման Xbox 360-ի համար Xbox One-ում օգտագործվածին:
Ամպ և խաչաձև խաղ: Xbox Cloud Gaming-ը և Remote Play-ը թույլ են տալիս խաղալ կոնսոլային խաղեր շարժական սարքերում, նույնիսկ եթե բնիկ համակարգչային տարբերակ չկա:
Օրինակ: Օգտատերն միացնում է ROG Xbox Ally-ն, տեսնում է Xbox-ի ինտերֆեյսը, խաղում է Halo Infinite-ը Game Pass-ի միջոցով, ապա անցնում Steam-ի Elden Ring-ին՝ ամեն ինչ մեկ հավելվածում:

Xbox կոնսոլների ապագան

Microsoft-ը չի հրաժարվում սեփական կոնսոլներից, բայց դրանք կդառնան ավելի լայն էկոհամակարգի մաս՝

Հաջորդ սերունդ: Xbox-ի նախագահ Սառա Բոնդը խոստանում է «կոնսոլների պատմության ամենամեծ տեխնոլոգիական թռիչքը»: Սպասվող թողարկում՝ 2028 թվական, սակայն հարթակի փոփոխությունները կսկսվեն ավելի վաղ:
Win32 ERA-ի փոխարեն: Նոր Xbox-ները կանցնեն Win32-ին՝ հրաժարվելով Xbox One/Series X|S-ի ընթացիկ ճարտարապետությունից: Սա կհեշտացնի խաղերի փոխանցումը համակարգչի և կոնսոլների միջև:
Երրորդ կողմի խանութների աջակցություն: Ֆիլ Սպենսերը ակնարկել է Steam-ի և Epic Games Store-ի ինտեգրացիայի հնարավորության մասին կոնսոլներում, ինչը Xbox-ը կդարձնի ավելի բաց հարթակ:
ԱԻ և գրաֆիկա: Microsoft-ը ուսումնասիրում է ԱԻ-ի միջոցով սքեյլինգ, նման Nvidia-ի DLSS-ին, կատարողականը բարձրացնելու համար:
Կանխատեսում: Հաջորդ Xbox-ը ավելի մոտ կլինի խաղային համակարգչին՝ հարմարեցված Windows-ով, բայց կպահպանի կոնսոլային փորձը Xbox ինտերֆեյսի շնորհիվ:

Xbox կոնսոլների ապագան

Microsoft-ը չի հրաժարվում սեփական կոնսոլներից, բայց դրանք կդառնան ավելի լայն էկոհամակարգի մաս՝

Հաջորդ սերունդ: Xbox-ի նախագահ Սառա Բոնդը խոստանում է «կոնսոլների պատմության ամենամեծ տեխնոլոգիական թռիչքը»: Սպասվող թողարկում՝ 2028 թվական, սակայն հարթակի փոփոխությունները կսկսվեն ավելի վաղ:
Win32 ERA-ի փոխարեն: Նոր Xbox-ները կանցնեն Win32-ին՝ հրաժարվելով Xbox One/Series X|S-ի ընթացիկ ճարտարապետությունից: Սա կհեշտացնի խաղերի փոխանցումը համակարգչի և կոնսոլների միջև:
Երրորդ կողմի խանութների աջակցություն: Ֆիլ Սպենսերը ակնարկել է Steam-ի և Epic Games Store-ի ինտեգրացիայի հնարավորության մասին կոնսոլներում, ինչը Xbox-ը կդարձնի ավելի բաց հարթակ:
ԱԻ և գրաֆիկա: Microsoft-ը ուսումնասիրում է ԱԻ-ի միջոցով սքեյլինգ, նման Nvidia-ի DLSS-ին, կատարողականը բարձրացնելու համար:
Կանխատեսում: Հաջորդ Xbox-ը ավելի մոտ կլինի խաղային համակարգչին՝ հարմարեցված Windows-ով, բայց կպահպանի կոնսոլային փորձը Xbox ինտերֆեյսի շնորհիվ:

Լրահոս

Օրացույց

Հունիսի 2025
Ե Ե Չ Հ Ու Շ Կ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

- Այս թեմայով -