Ժամանակն է ամփոփել տարին։ Google-ը բացահայտում է, թե ինչ էին գերմանացիներին ամենաշատը հետաքրքրում 2024թ.-ին։ Գրում է BILD-ը։
Սպորտային թեմաները առաջատար են. «Football-Euro»-ն («Fußball-EM») ցույց է տվել Google-ում որոնման հարցումների ամենաբարձր աճը: Երկրորդ տեղում «Handball-Euro»-ն է («Handball-EM»): Լավագույն տասնյակում ընդգրկվել են նաև «Ֆրանց Բեկենբաուերը» և «Օլիմպիան»։
Տարեկան հաշվետվության համար Google-ը վերլուծում է ոչ թե ամենատարածված հարցումները, այլ նախորդ տարվա համեմատ որոնման ծավալի ամենամեծ աճը:
Բացի սպորտային թեմաներից, 2024 թվականին գերակշռում էին նաև քաղաքական խնդիրները, ինչպիսիք են «Եվրոպական խորհրդարանի ընտրությունները» («Europawahl») կամ «ԱՄՆ ընտրությունները» («US-Wahl»): «Վերնագրեր» անվանակարգում «Երթևեկության լուսացույցների կոալիցիա» («Ամպել») տերմինը միայն տասներորդ տեղում է, հավանաբար այն պատճառով, որ կոալիցիան լուծարվել է միայն տարեվերջին:
Ամենահայտնի մարդկանց տասնյակում հայտնվել է շոումեն Ստեֆան Ռաաբը՝ հեռուստատեսություն վերադառնալու շնորհիվ: Նրան հաջորդում են ԱՄՆ նախագահի թեկնածուներ Քամալա Հարիսն ու Դոնալդ Թրամփը։
Նաև այս տարի ամերիկացի երգչուհի Թեյլոր Սվիֆթի նկատմամբ հետաքրքրությունը ռեկորդային մակարդակի է հասել՝ շնորհիվ նրա համաշխարհային շրջագայության, որի ընթացքում նա ելույթ է ունեցել Գերմանիայի մի քանի քաղաքներում։
«Ինչու» հարցերում գերակշռում էին.
• Քաղաքական. «Ինչո՞ւ Լինդներին հեռացրին աշխատանքից»: («Warum wurde Lindner entlassen?»);
• Սպորտ. «Ինչո՞ւ է պարոնը դիմակ կրում»: («Warum trägt Mbappé eine Maske?»);
• Տնտեսագիտություն. «Ինչո՞ւ է նավթն այդքան թանկ»։ («Warum ist Butter so teuer?»):
Հանրաճանաչ «ինչ» հարցերը ներառում են.
• «Ի՞նչ է վստահության քվեն». («Արդյոք ist die Vertrauensfrage էր»);
• «Ի՞նչ է Թալախոնը». («Արդյոք ist ein Talahon»);
• «Ի՞նչ է Դուբայի շոկոլադը»: («Դուբայ-Սկոկոլադեն էր»):
Նաև 2024 թվականին ցույցերի, բողոքի ցույցերի և, ընդհանրապես, քաղաքական մասնակցության հետ կապված որոնման հարցումները զգալիորեն աճել են։ «Ինչպես դառնալ ընտրական հանձնաժողովի անդամ» («Wahlhelfer werden») և քաղաքական կուսակցությունների անդամակցության վերաբերյալ հարցումները ռեկորդային աճ են գրանցել: